Close

Smoothie bowl – gruszka, szpinak

W momencie kiedy wstajesz rano i burczy w brzuchu. Niewatpliwie nie ma czasu na wykwintne, wyrafinowane i czasochłonne dania.

Natychmiast wpadasz do kuchni, sprawdzasz lodówkę i znajdujesz:

  • gruszki
  • szpinak
  • granolę
  • dużo maseł orzechowych

I w sumie, co z tym zrobić? Z pewnością najlepszym i najszybszym sposobem jest smoothie bowl. Co za tym idzie, wrzucamy wszystko do blendera, następnie bziut bziut… i śniadanie gotowe.

Ponadto dodaje także białko roślinne dlatego, że chce podkręcić białko w daniu.

Smoothie bowl – gruszka, szpinak

Przygotowanie 2 minutes
Porcje 1 osoba

Składniki:

  • gruszka
  • pół garści szpinaku
  • pół garści jarmurzu
  • łyżeczka złotego siemienia lnianego
  • pół szklanki wody lub mleka roślinnego
  • łyżeczka pasty kokosowej
  • 1 scoopka białka roślinnego

Przygotowanie:

  1. Z gruszki wydrążyć gniazdo nasienne. Pokroić.

  2. Wszystkie składniki wrzucić do blendera i zmiksować na gładki koktajl.

  3. Kontrolujemy wymaganą gęstość dodając więcej lub mniej wody/mleka.

Smacznego!

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Power by Kasia Dziedzic | Theme: Nucleare by CrestaProject WordPress Themes.